סדנאות בישול עם אפרת ליבפרוינד בציפורי בכפר

אתר קול חי 1 Comment on סדנאות בישול עם אפרת ליבפרוינד בציפורי בכפר
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה לנשים חובבות הבישול והאפייה, אשר רוצות גם ליהנות מחופשה קסומה. מלון 'צפורי בכפר' בחפץ חיים, חבר אל השפית הנודעת אפרת ליבפרוינד ליצירת נופש נשים מיוחד שטרם נראה: שלושה ימי נופש ומרגוע בשילוב סדנאות אירוח וקולינריה ייחודיות לקראת חג השבועות.

השפית אפרת ליבפרוינד, תוכלי להרחיב מעט על המיזם המיוחד?
נופש הנשים המתוכנן במלון צפורי בכפר הוא לא עוד נופש. הוא הזדמנות יוצאת דופן ללמוד בצורה חווייתית ומעניינת את סודות אומנות האירוח והקולינריה. כל זאת באמצעות שלל סדנאות מקצועיות להקניית ידע מתקדם ואיכותי, בתחום הבישול, הקונדיטוריה ואומנות האירוח ותוך הצגת פתרונות וטכניקות מקוריים ומהנים.

תוכלי לתת לנו טעימה מקצת מן הסדנאות:
המייחד את הנופש והפסטיבל הקולינרי שבתוכו, היא העובדה שהוא מתרחש לפני חג השבועות הבעל"ט וחלק נכבד מהסדנאות יתמקד במנות ייחודיות שיכולות להפוך את שולחן החג למהודר יותר. בין השאר, תתקיים סדנא מדהימה הכוללת קינוחים חלביים בכוסות, כגון טירמיסו בכוסות,עוגת גבינה בכוסות ועד. כמו כן , תתקיים סדנאות סלטים בשילוב הפתעות גבינה, סדנת עוגות גבינה מיתולוגיות,קלאסיות ומודרניות וכן סדנה לבישול תוספות מיוחדות המתאימות גם לארוחות בשריות ולשבת שאחרי שבועות.

"אנחנו קוראים לציבור הנשים, בואי להתארח וללמוד לארח", אומר אבישי פליישמן, סמנכ"ל השיווק במלון 'צפורי בכפר' בחפץ חיים. "יצרנו פה מתכון לחופשה ייחודית כמותה טרם נראתה, עם שילוב מושלם של נופש ומרגוע במקום הטוב ביותר ועם סדנאות בעריכת השפית הטובה ביותר".

לצד הסדנאות המרתקות, תתקיים במהלך הנופש פעילות חווייתית נוספת עם סדנאות מעולם העיצוב והאירוח, תחרות מתכונים מיוחדת, בהובלת אפרת ליבפרוינד עם פרס חלומי של חופשה זוגית במלון-במתנה, הרצאות ועוד ועוד. כל התפריט העשיר הזה, מצטרף לרמת האירוח הגבוהה של מלון צפורי בכפר, החדרים המפוארים, האוכל העשיר והמגוון והשלווה והפסטורליות, שיהפכו את החופשה למלאת טעם והנאה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שלום רב,

    האם עדיין מתקיימות סדנאות בסגנון זה?

    תודה